in Search

THE "INGLOURIOUS DUTCH BASTERDS"--THREAD.

Last post 07-20-2010, 6:17 AM by CROUCHING TIGER. 153 replies.
Page 8 of 11 (154 items)   « First ... < Previous 6 7 8 9 10 Next > ... Last »
Sort Posts: Previous Next
  •  01-15-2010, 10:15 PM 520142 in reply to 514623

Re: THE "INGLOURIOUS DUTCH BASTERDS"--THREAD.

'n Nederlands topic, jeeeeetjuh... wat een vooruitgang.

nah, ik dacht onder invloed van een depri bui (op dit moment) 'kom ik gaat eens kijken naar mijn stoffige account @ sharapova forum.

nou, tada, ben ik dan.

btw... tennist onze fashion queen überhaupt nog? 

- Everybody Seems To Think I’m lazy... I Don’t Mind, I Think They’re Crazy!
    Running Everywhere At Such A Speed... ’Til They Find There’s No Need -
  •  01-16-2010, 12:12 AM 520158 in reply to 520142

Hey, Saint! Cool Gelukkig om van u te horen. Leef lang de Koningin!

(Ja, ja, is het online vertaling. Embarrassed Maar met de zaak Wickmayer, wilde ik omhoog op deze draad van tijd tot tijd spreken. Wink)

•  01-16-2010, 1:38 PM 520244 in reply to 520142

Saint:

'n Nederlands topic, jeeeeetjuh... wat een vooruitgang.

nah, ik dacht onder invloed van een depri bui (op dit moment) 'kom ik gaat eens kijken naar mijn stoffige account @ sharapova forum.

nou, tada, ben ik dan.

btw... tennist onze fashion queen überhaupt nog? 

Hi Saint, dat is lang geleden . Hoop dat alles goed met je is en je weer mee gaat praten op het forum ! Waarom is sharapova forum een stoffig account geworden , geen interesse meer in tennis of in Maria !?
  •  01-19-2010, 10:17 PM 521104 in reply to 520244

Belgisch heren , we hebben geen zin meer om aan het forum deel te nemen ?? Of zijn jullie zo bezig met het spel van Kim en Justine dat jullie vergeten om een oordeel over de komende wedstrijden te geven ?? Mocht Justine winnen dan heeft er een wonder plaats gevonden. Mocht Kim de Australian Open winnen dan eet ik mijn schoen op !
  •  01-20-2010, 6:49 AM 521181 in reply to 521104

Lieve dame, je vergeet de belangrijkste van allemaal : YANINA!!!Stick out tongue Justine doet maar wat ze wil en ik hoop van ganser harte dat ik niet smakelijk tegen je hoef te zeggenGeeked
    WELCOME TO TO THE REAL WORLD
  •  01-22-2010, 9:56 PM 521592 in reply to 521181

Nou , zeg het maar , wordt het Justine of Yanina !?!  Als ik heel eerlijk ben wil ik dat geen van beide wint !  Yanina vertrouw ik voor geen cent. Hoe is het toch mogelijk dat zij zo goed speelt in zeg 6 maanden tijd !?!?  Beetje hulp misschien ?  Justine verdient het nog niet om verder te gaan in het toernooi . Het is gewoon niet goed ten opzichte van haar collega's die wel een heel jaar spelen dat zij doorgaat naar de volgende ronde . Ze moet even terug naar af. Denk ook niet dat ze nog veel langer tegen de druk bestand is !! Heb je de uitslag op haar gezicht gezien ??  Een en al zenuwen. Dus laat ik zeggen ; uitslag winst voor Justine ( dan maar )
  •  02-23-2010, 12:10 PM 526545 in reply to 521592

Proficiat met jullie prestaties op het Canadese ijs. HOLLANDERS WORDEN MET SCHAATSEN GEBOREN Yes
  •  02-23-2010, 7:07 PM 526613 in reply to 526545

CROUCHING TIGER:
    Proficiat met jullie prestaties op het Canadese ijs. HOLLANDERS WORDEN MET SCHAATSEN GEBOREN Yes

Het moet tijdens "Kleine Ijstijd" begonnen zijn. lol! Cool Nederlandse gelukwensen!

•  02-23-2010, 8:04 PM 526630 in reply to 526545

CROUCHING TIGER:
    Ja , inderdaad , we schaatsen veel ! Ik wil niet arrogant zijn maar verwacht zeker nog 1 gouden medaille en 2 van een van de 3 kleuren ! Ik blijf het vreemd vinden dat Belgie zowel op zomer- als winterspelen wienig tot geen medailles haalt !? Komt dit doordat jullie geen sportnatie zijn of wordt er gewoon geen geld in sport gestoken ?? 
  •  02-24-2010, 6:26 AM 526681 in reply to 526630

We hebben alles om de sport te bevorderen qua geld, logistiek, enz...MAAR...er is die eeuwige politieke taalstrijd tussen Walen en Vlamingen. We zullen nooit een échte sportnatie worden zolang die hinderpaal er is. Tennis is dan weer de uitzondering op de regel. Wat een stommiteit op de 10 km gisteren!! Die coach kan je niet echt de schuld geven dacht ik. Als je zo geconcentreerd aan het schaatsen bent MAG je gewoon zo'n stomme fout niet maken. Van baan veranderen....nou, dat is echt stupiede voor een 100% prof. BALENStick out tongue
  •  02-24-2010, 9:25 PM 526710 in reply to 526681

CROUCHING TIGER:
    We hebben alles om de sport te bevorderen qua geld, logistiek, enz...MAAR...er is die eeuwige politieke taalstrijd tussen Walen en Vlamingen. We zullen nooit een échte sportnatie worden zolang die hinderpaal er is. Tennis is dan weer de uitzondering op de regel. Wat een stommiteit op de 10 km gisteren!! Die coach kan je niet echt de schuld geven dacht ik. Als je zo geconcentreerd aan het schaatsen bent MAG je gewoon zo'n stomme fout niet maken. Van baan veranderen....nou, dat is echt stupiede voor een 100% prof. BALENStick out tongue
    6,5 miljoen Nedelanders keken naar de wedstrijd en het was met zijn allen verschrikkelijk balen !  De kranten , het nieuws , iedereen heeft het er over !  Hoe kan dit gebeuren en nog wel op de Olympische Spelen met een gouden medaille in het vooruitzicht ! Onbegrijpelijk ! Over tot de orde van de dag , er is nog meer goud te winnen !!!!  Je zou haast zeggen dat dit een Belgische mop was !?  Wink
  •  03-03-2010, 12:57 PM 527150 in reply to 526710

Je stemt toch ook voor "Geertje", niet Nella?Yes
  •  03-04-2010, 8:41 AM 527199 in reply to 527150

CROUCHING TIGER:
    Je stemt toch ook voor "Geertje", niet Nella?Yes
    Aha, jij volgt dus de verkiezingen in Nederland !  Nee, is stem niet op Wilders, zijn haar lijkt nergens op !  Stick out tongue
  •  04-07-2010, 10:23 AM 531085 in reply to 527199

Ik kom hier alvast eens een kijkje nemen op het Nederlandstalig forum.

Big Smile

•  04-07-2010, 11:39 AM 531089 in reply to 531085

En één basterd meer...welkom man. Kijk maar es rond, je zult zien dat het hier over alles en nog wat gaat. Véél over wat er met Yanina gebeurde natuurlijk en ik probeer de "gasten" ook wat uitleg te geven over het o zo gecompliceerde "politieke Belgie" en de invloed op de tennissterren. Was altijd een hevige Ju-fan, maar met de opkomst van Yanina en de "affaire" staat zij aan de top. Clijsters nooit erg gemogen, maar sinds zij de enige was die opkwam voor Yanina staat ze een stuk hoger op de ladder. Tot later.
Page 8 of 11 (154 items)   « First ... < Previous 6 7 8 9 10 Next > ... Last »
View as RSS news feed in XML