Ik kan echt niet begrijpen waarom je tégen de comeback bent. Het nu waggelende WTA-tennis krijgt er opnieuw een échte leidinggevende persoonlijkheid bij. Dit zal anderen en ZEKER MASHA stimuleren om beter te spelen. Geloof me, beste Nella, de terugkeer van Justine is het beste wat het vrouwentennis kon overkomen
"de terugkeer van Justine is het beste wat het vrouwentennis kon overkomen "
- the comeback of Justine is the best what could overcome to womens tennis.
Okay!!!
CROUCHING TIGER: Ik kan echt niet begrijpen waarom je tégen de comeback bent. Het nu waggelende WTA-tennis krijgt er opnieuw een échte leidinggevende persoonlijkheid bij. Dit zal anderen en ZEKER MASHA stimuleren om beter te spelen. Geloof me, beste Nella, de terugkeer van Justine is het beste wat het vrouwentennis kon overkomen
" Zuerst sehen, dann glauben " - yes, first see an then beleive.
Dutch is really easy to understand with german - knowledge.
Dutch is like Germany cos I can understand words
blij dat ge hier ook vlaams kunt spreken, want we men engels trekt nergens op
CROUCHING TIGER:FAN is vooralsnog een groot woord. Ik volg haar resultaten en hoop dat ze er kan komen zoals bv. Yanina Wickmayer ook van héél ver komt.
ah ok
Beste allemaal,
Deze "thread" wel een beetje onder de aandacht blijven brengen !! Is er nog nieuws vanuit Belgie over Justine ?!?!
ja, ze heeft vandaag een kids day in bergen gehouden. haar eerste tornooi zal waarschijnlijk brisbane zijn. den trainer rodrigez vindt eigelijk dat het allemaal een beetje te snel gaat en dat hij Justine nog een beetje moet intomen.
Fan van Justine?