Nella: CROUCHING TIGER: Dé mop in Belgenland is hoe 3 Nederlanders een Coca-Cola drinken. Nou, met 3 rietjes in één glas natuurlijk Deze had ik nog niet gehoord ! Is wel een goeie !! Ken je die van Belgen die voor het raam staan te kijken naar het onweer..............................??
CROUCHING TIGER: Dé mop in Belgenland is hoe 3 Nederlanders een Coca-Cola drinken. Nou, met 3 rietjes in één glas natuurlijk
Dé mop in Belgenland is hoe 3 Nederlanders een Coca-Cola drinken. Nou, met 3 rietjes in één glas natuurlijk
Ken je die van Belgen die voor het raam staan te kijken naar het onweer..............................??
Bedankt (moet dringend stoppen met mijn stomme smile als het bliksemt))))
CROUCHING TIGER:Vraagje? Heel veel interesse voor kleding van de speelsters zie ik. Hobby of zo?
Nee, ik ben meer gewoon geobsedeerd door Masha, en dus ook voor wat ze draagt op het veld. Masha is ook specialer dan de rest op het veld omdat ze kleding draagt die enkel voor haar zijn ontworpen. Ik ben gewoon benieuwd ofdat ze er even sexy als altijd zal uitzien op veld
Gotcha 10/10
Nella:Ben bang dat ze er in de 3de ronde uitvliegt.
3de ronde?! Kim moet in de 2de ronde waarschijnlijk tegen Vika! Ik zie Kim dat toch niet winnen hoor, ik hoop stiekem dat Vika dat wint eigenlijk.